søndag 2. mai 2010

Hva betyr egentlig å DRØFTE


  Drøfte/gjøre rede for
Bokmål | Nynorsk
Prøv å finne konkrete opplysninger og fakta om emnet. Hvem står for de ulike synspunktene? ”Mannen i gata mener at…”
Å drøfte betyr se en sak frå forskjellige sider. Problem, årsak, konsekvens, mulige løsninger, positivt, negativt – lag tankekart:

For eksempelSport
Positivt
Negativt
  • Tilhørighet
  • Skade
  • God form
  • Prestasjonsforventninger
  • Sosialt
  • Kroppsfiksering
  • Sunn kropp
  • Vinnere og tapere
Drøfting vil si å diskutere med seg selv. Diskusjonen foregår med argumenter fra forskjellige sider.

12 kommentarer:

  1. tusen takk for dette innlegget det hjalp meg veldig med noen skoleoppgaver jeg driver med akkurat nå <3
    hilsen jente på 14år

    SvarSlett
    Svar
    1. baby hva er snappen din? <3

      Slett
  2. DEN JæVLA DRøFTINA øDELA SKOLE LIVET MITT FOR FåCK SAKE

    SvarSlett
  3. drøft meg i ræva hilsen gutt på 90år

    SvarSlett
  4. drøfting står foR: D=DæVEN R=RøSKE ø=øHHH F=FAENS T=TE HELVETTE I=I HELVETTE N=NEI KA I HELVETTE G=GI HELVETTE

    SvarSlett
  5. æ BARE LIKE IKKE DRøFTING

    SvarSlett
  6. I FOCKING LOVE TO DRØFT

    SvarSlett
  7. Jeg har en pinne i øret

    SvarSlett
  8. sug drøfting og faren dems, skal stappe drøfrting laaangt oppi rasshølet til moren til drøfting, sug meg baklengs jævla drøfte homser

    SvarSlett